Trenéři funkčního tréninku

Silový trénink spočívá v posilování s vyšší váhou a nižšími počty opakování i sérií. Při funkčním tréninku se naučíte cviky správně provádět. Upřednostňuje kvalitu před intenzitou cviku a sestavuje se individuálně na základě vašich cílů. Obvykle se nevyužívají stroje, ale váha vlastního těla nebo pomůcky jako jsou kettlebells, činky, medicinbal, TRX a podobně.

Hledat a filtry

Hledání

Chcete začít sportovat? Zobrazte si seznam sportů, které refcoach nabízí a najděte ten pravý pro vás.

Najít sport
Výsledky vyhledávání
Seřadit:
Petr Kolev
Nabírá
0

0 hodnocení

Petr Kolev

 

TJ Sokol Brno, Kounicova, Brno-střed-Veveří
Tato kombinace silových a funkčních cvičení je nejvhodnější metodou silové přípravy pro jakýkoliv sport! Cviky jsou vždy navrženy na realnou aplikaci v konkrétním sportu. Tato metoda je často využívaná ve sportech:MMA, hokej, americký fotbal, atletika...
Adam Provazník
Nabírá
5

4 hodnocení

Adam Provazník

 

Praha, Czechia
Snažím se nahlížet na člověka a pohyb celostním pohledem. Zaměřuji se na všestranný rozvoj v oblasti fitness a s tím související nápravný trénink, mobilitu, sílu a pohybové dovednosti.