Videa od refcoach - Cvičení doma

Vybíráme pro vás ty nejlepší workouty pro plnohodnotné cvičení doma. Máme to pravé na každý den, ať už chcete posilovat bříško, protáhnout se po běhu nebo jen uvolnit svaly příjemnou jógou.

Trénink celého těla na 25 minut: Připravte si činky!

Máte náladu na trénink celého těla? Připravte si činky, podložku a dobrou náladu. Naše trenérka Jana Válková pro vás připravila 25 minut s činkami, které můžete odcvičit doma i v posilovně.

Zadek a stehna: 15minutový pilates s Eliškou

Hledáte lehké posilování na zadek a stehna? Vyzkoušejte patnáctiminutový pilates workout s Eliškou Lacinovou. Nepotřebujete příliš prostoru ani žádné pomůcky. Při pilates zapojíte také hluboký dech, díky kterému se soustředíte nejen na tělo, ale také na mysl.

Střed těla s Janou Válkovou: 12 minut posilování core

Pevný střed těla je základ pro zvládnutí všech dynamických i statických pohybů, rovnováhy a správné postury. Proto je potřeba jeho posilování zařadit do každého tréninku. Vyzkoušejte odcvičit dnešní video s Janou Válkovou, které vám zabere pouhých 12 minut.

Workout pro začátečníky: 25 minut skákání přes švihadlo

Pustili jste se do skákání přes švihadlo a chybí vám inspirace při tréninku? Dejte si tenhle skvělý workout pro začátečníky od kluků ze Švihej. Potřebujete jen švihadlo, prostor a nadšení.

Protažení po tréninku: 5 minut strečinku a zklidnění

Protažení po tréninku je stejně důležité, jako pohyb samotný. Možná ještě důležitější, jelikož bez správného strečinku si snadno přivodíte zranění. Vneste do své protahovací rutiny změnu a zacvičte si podle videa od naší trenérky Elišky Lacinové.

FITFAB Kids: Zatanči si s dětmi od deseti let

Budovat lásku ke sportu je nejlepší již od útlého dětství. Pod taktovkou party FITFAB Strong proto vznikly čtyři lekce pro celou rodinu. Cvičení hravou formou je vhodné i pro ty nejmenší tříleťáčky a s dětmi od sedmi let se můžete pustit i do nenáročného posilování. Trochu starší holky a kluky zabavíte u taneční lekce s Niki Kněžourovou. Užijte si Mezinárodní den dětí s pohybem!

Cviky na zadek a stehna: 12 minut s posilovací gumou a činkami

Chcete zapracovat na síle vašich nohou a vytvarovat hýždě? Trenérka Jana Válková si pro vás připravila skvělé cvičení! Bude se vám hodit posilovací guma a činky. Jestli ale s cvičením začínáte, vystačíte si i se dvěma lahvemi vody nebo úplně bez ničeho. Workout vám dá pořád pěkně zabrat!

Krátký trénink na nohy: Jen 8 minut posilování

Trénink na nohy zvládnete za méně než deset minut. Věřte, že i takto krátkou posilovačku další den v nohách ucítíte. Hodí se na rozhýbání ztuhlých svalů kdykoliv v průběhu dne nebo jako součást komplexního tréninku. Spojte jej se zahřátím, protažením a některým z dalších videí, která najdete v sekci cvičení na doma.

Pilates: Zpevnění a protažení celého těla za 15 minut

Pilates je příjemné cvičení, které přirozeným způsobem pomáhá zpevnit a protáhnout celé tělo. Vyzkoušejte 15 minut s Eliškou a zlepšete kontrolu nad svým tělem, posilte svaly a zvyšte svou ohebnost. Nezapomeňte na důležitost přesnosti provedených pohybů, plynulost a správné dýchání.

Cviky na břicho: Desetiminutový ABS workout

Chcete vyrýsované břišáky? Zařaďte do tréninku cviky na břicho. Trenérka Jana Válková pro vás připravila krátký desetiminutový abs workout, který zvládnete i v náročný den. Nepotřebujete žádné náčiní, jen trochu prostoru a odhodlání.

FITFAB Well: Cvičení Well BACK eliminující problémy se zády

S partou FITFAB může cvičit téměř každý a to díky programu Well. Na přípravě lekcí se podílely fyzioterapeutky a mohou si je zacvičit například nastávající či čerstvé maminky i lidé s problémy s koleny. Trápí vás bolavá záda? Pak se vám bude líbit dnešní lekce Well BACK s Andrejkou Mokrejšovou zaměřená na správné držení těla a kompenzování nevhodných návyků získaných například nesprávným sezením u počítače.

FITFAB Strong: Cardio v čisté formě

FITFAB Strong je první program z dílny téhle partičky. Šest lekcí posilování a cardia vám při pravidelném cvičení zaručeně zlepší fyzičku. CARDIO Strong vede Andy Pavelcová a jde o perfektní ukázku toho, na co se můžete napříč programem těšit. Čekají na vás dynamické cviky, posilování a nevyhnete se ani plankům. Brzy zjistíte, že právě těmi je Andy proslulá. Každou další sekundu v prkně ji budete o to víc milovat a zároveň nenávidět.

Posilování na zemi: Workout nejen pro parkouristy

Posilování na zemi je ideální součást tréninku v parkouru, tenhle workout bez pomůcek ale může zařadit kdokoliv. Zvládnete ho i v parku nebo na zahradě a nepotřebujete nic než výdrž a motivaci.

Břicho a střed těla: Desetiminutovka s Eliškou

Pevný a stabilní střed těla je základ každého cviku. Proto není nikdy dost workoutů na břicho! Tentokrát vám přinášíme desetiminutový workout Elišky Lacinové.

Workout se švihadlem pro začátečníky

Workout se švihadlem je perfektní kardio, u kterého se rozhodně nebudete nudit. Do skákání se můžete pustit téměř kdekoliv a navíc je to jeden z nejrychlejších způsobů spalování kalorií. Kluci ze Švihej připravili dvacetiminutový workout, který se skládá ze tří sérií po osmi trikách a nechybí ani skvělá hudba, která vás udrží v tempu. Motivací k tréninku pro vás může být i právě probíhající lednová výzva ve skákání přes švihadlo pro dobrou věc!

FITFAB Power: Mobility s prvky animal flow

FITFAB Power, nejnovější program z portfolia FITFAB Strong, tentokrát nevede žádná ze čtyř tradičních lektorek, ale pečlivě vybraní trenéři. Lekce jsou náročnější, s pomůckami a uspokojí mírně pokročilé i pokročilé sportovce. Na ukázku jsme vybrali video Power MOBILITY, kterým vás provede Radek Laci. Pohyby ze světa zvířat procvičíte a uvolníte ramena, kyčle, lopatky, lokty a pánev. Nezapomeňte si připravit dlouhou tyč, stačí násada od smetáku.

Snový sixpack již za šest minut

Přinášíme vám ve spolupráci s naší trenérkou Janou Válkovou další video na zpevnění bříška. Cvičte podle videa plného tipů na posilování a získejte snový sixpack. Stačí vám šest minut času a nepotřebujete žádné příslušenství!

3 cviky na uvolnění celého těla: 6 minut pro lepší den

Zdravé tělo není jen o posilování nebo běhání. Stejně důležitý je správný postoj, protažené svaly a funkční tělo, které vás neomezuje. Proto nezapomeňte pravidelně do tréninku řadit regeneraci. Dnes jsme pro vás připravili šestiminutové video se třemi cviky od Hanky Toufarové, které zvládnete během kratičké pauzy v práci. Uvědomíte si postoj vašeho těla a protáhnete ho od hlavy až k patě.

Hýždě s posilovací gumou: Dvacetiminutový workout s Janou Válkovou

Připojte se k Janě při dvacetiminutovém workoutu s posilovací gumou. Tentokrát se zaměří na hýždě a přestože cviky vypadají jednoduše, věřte, že jsou velmi účinné!

FITFAB Stronger: Party, tanec a posilování

Lekce z programu FITFAB Stronger vám pomohou posílit tělo zábavnou formou. Industriální prostředí, parta zapálených lidí, živá hudba včetně houslí a kromě klasického kardia třeba robotické pohyby nebo námi vybraná lekce PARTY Stronger. Katy Selešiová vás provede taneční lekcí a předá zaručený návod na dobrou náladu.

Ranní protažení pro každý den: Nastartujte tělo i mysl

Cítíte se přes den ztuhlí a do ničeho se vám nechce? Bolesti zad, svalů i kloubů jsou často způsobené nevhodným životním stylem a nedostatkem flexibility. Proto nepodceňujte strečink nejen při sportování, ale i po zbytek týdne. Začněte každý den příjemným protažením podle videa od naší trenérky Elišky Lacinové. Během pár minut nastartujete tělo i mysl a celý den bude příjemnější.