Videa od refcoach

Přehled videí s tipy, informacemi a rozhovory ze světa sportu

Workout se švihadlem pro začátečníky

Workout se švihadlem je perfektní kardio, u kterého se rozhodně nebudete nudit. Do skákání se můžete pustit téměř kdekoliv a navíc je to jeden z nejrychlejších způsobů spalování kalorií. Kluci ze Švihej připravili dvacetiminutový workout, který se skládá ze tří sérií po osmi trikách a nechybí ani skvělá hudba, která vás udrží v tempu. Motivací k tréninku pro vás může být i právě probíhající lednová výzva ve skákání přes švihadlo pro dobrou věc!

Ninja trénink: Dostaňte se do kondice zábavnou formou

Ninja trénink vás bude bavit. Posilujete, protahujete se, získáváte fyzickou kondici a vypadáte u toho jako hrdina z akčního filmu. Zapojíte prvky gymnastiky, akrobacie i posilování s vahou vlastního těla nebo kondiční cvičení. Podívejte se na video, ve kterém zjistíte, jak ninja trénink vypadá.

Ranní protažení pro každý den: Nastartujte tělo i mysl

Cítíte se přes den ztuhlí a do ničeho se vám nechce? Bolesti zad, svalů i kloubů jsou často způsobené nevhodným životním stylem a nedostatkem flexibility. Proto nepodceňujte strečink nejen při sportování, ale i po zbytek týdne. Začněte každý den příjemným protažením podle videa od naší trenérky Elišky Lacinové. Během pár minut nastartujete tělo i mysl a celý den bude příjemnější.

Krátký trénink na nohy: Jen 8 minut posilování

Trénink na nohy zvládnete za méně než deset minut. Věřte, že i takto krátkou posilovačku další den v nohách ucítíte. Hodí se na rozhýbání ztuhlých svalů kdykoliv v průběhu dne nebo jako součást komplexního tréninku. Spojte jej se zahřátím, protažením a některým z dalších videí, která najdete v sekci cvičení na doma.

Tipy pro efektivní běh: Správné držení těla

Správné držení těla vám ušetří potřebnou energii při běhu. Kromě toho, že pomůže běžet rychleji a více zlehka, ušetří také nejedno zranění. Jak si držení těla při běhu hlídat, vám řekne Pepa Šverma v jeho běžecké sérii, kterou s radostí pravidelně sdílíme na refcoachi.

3 cviky na uvolnění celého těla: 6 minut pro lepší den

Zdravé tělo není jen o posilování nebo běhání. Stejně důležitý je správný postoj, protažené svaly a funkční tělo, které vás neomezuje. Proto nezapomeňte pravidelně do tréninku řadit regeneraci. Dnes jsme pro vás připravili šestiminutové video se třemi cviky od Hanky Toufarové, které zvládnete během kratičké pauzy v práci. Uvědomíte si postoj vašeho těla a protáhnete ho od hlavy až k patě.

Cviky na zadek a stehna: 12 minut s posilovací gumou a činkami

Chcete zapracovat na síle vašich nohou a vytvarovat hýždě? Trenérka Jana Válková si pro vás připravila skvělé cvičení! Bude se vám hodit posilovací guma a činky. Jestli ale s cvičením začínáte, vystačíte si i se dvěma lahvemi vody nebo úplně bez ničeho. Workout vám dá pořád pěkně zabrat!

Tipy pro efektivní běh: Jak při běhu zbytečně nebrzdit?

Efektivita vašeho běhu je ovlivněna mnoha faktory. Víte, že možná při každém kroku bezmyšlenkovitě brzdíte a zpomalujete? V dnešním videu náš trenér Josef Šverma vysvětluje, jak brždění odhalit a eliminovat. Naučte se běhat bez zbytečného úsilí.

Snový sixpack již za šest minut

Přinášíme vám ve spolupráci s naší trenérkou Janou Válkovou další video na zpevnění bříška. Cvičte podle videa plného tipů na posilování a získejte snový sixpack. Stačí vám šest minut času a nepotřebujete žádné příslušenství!

Palm spin v parkouru

Palm spin je kreativní technika v parkouru, kterou vás v dnešním videu naučí Lubo. Vysvětlí vám, co byste měli před zkoušením techniky umět, jaké verze existují a především vysvětlí bezpečný postup, jak se Palm spin naučit. Postupujte podle trenéra a dejte nám vědět, jak vám nový trik jde.

Skákání přes švihadlo: Rozcvička

Rozcvička je nejdůležitější součást kvalitního tréninku bez zranění. Ať už se chystáte běhat, skákat přes švihadlo nebo posilovat, vždy se pořádně zahřejte. Kluci ze Švihej připravili svou Šviháckou abecedu, díky které se s pomocí švihadla zahřejete na pár metrech čtverečních. Efektivně, pořádně a zábavně.

Cviky na břicho: Desetiminutový ABS workout

Chcete vyrýsované břišáky? Zařaďte do tréninku cviky na břicho. Trenérka Jana Válková pro vás připravila krátký desetiminutový abs workout, který zvládnete i v náročný den. Nepotřebujete žádné náčiní, jen trochu prostoru a odhodlání.

Dopady v parkouru: Technika dopadů bez zranění

Dopady jsou v parkouru to první, co se musíte naučit. Když nevíte, jak správně dopadnout, riskujete při učení triků nepříjemná zranění. Možná budete překvapeni, co všechno správná technika obnáší. Náš trenér Lubo Baum vám vysvětlí všechny detaily, od části chodidla až po pozici nohou při dopadu. Váš další trénink bude zábavnější, bezpečnější a uvidíte rychlejší pokroky kupředu. Zvládnuté základy jsou klíčem k úspěchu.

Freediving: Ponor na jeden nádech

Freediving je potápění bez dýchacích přístrojů. Podívejte se na podmořský svět na Bali z pohledu potápěče. Jak dlouho lze vydržet pod vodou na jeden nádech? Třeba na celou prohlídku vraku Liberty Ship. Přesvědčte se sami a spočítejte, jak dlouho zůstal Martin pod hladinou.

Jak správně běhat? 3 faktory běhu bez zbytečného úsilí

Jak běhat správně a bez zbytečného úsilí? Tuto otázku řeší hobíci, profesionálové i začátečníci. Pro efektivní běh a předcházení zranění je důležité na běh pohlížet komplexně. Pepa Šverma v dnešním videu vysvětluje, jak se na běhu odráží technika, fyzická kondice i mentální příprava.

Skákání přes švihadlo: Jak skákat snožmo

Chcete začít skákat přes švihadlo? Začněte od základů a naučte se správné provedení techniky snožmo. Kluci ze Švihej vás v dnešním videu naučí nejen, jak má vypadat samotný skok, ale také jak švihadlo držet. Díky jejich tipům budete za chvíli skákat jako profesionálové.

Meditace: Účinná zbraň pro každého sportovce

Meditace má blahodárné účinky pro vaše tělo i mysl. Její vliv můžete využít i při sportu. Věděli jste, že při krátkém meditování načerpáte dvakrát více energie než při stejné délce spánku? Poslechněte si o dalších účinkách meditace od Tomáše Reinbergra, učitele meditace a nadšeného sportovce.